vrijdag 17 december 2010

Karpervissen in 2010 een terugblik

Het is haast niet voor te stellen maar het jaar 2010 is over een aantal weken alweer voorbij...
Het is voor mij een bijzonder jaar geweest niet alleen de vangsten waren goed, maar ook de beleving.
Op heel veel verschillende plekken in binnen en buitenland kon ik meestal gewoon mijn ding doen.
Kijk nog 1 keer mee...

Het opstarten van de voorstelling vraagt ongeveer 2 minuten geduld!


Waarschijnlijk zal er de komende weken nog wel gevist gaan worden mits het weer een beetje meewerkt.
Mocht er nog iets worden gevangen dan zal ik het hier weer plaatsen.

UPDATE:

Hier zijn we weer!

Vandaag 16 december ’2010 ga ik weer eens Karperpenvissen met Frank.
Om 9.00 uur staat Frank keurig op tijd op de stoep.

Eerst maar eens aan de koffie en wat bijkletsen.
Frank had een mooi geschenk meegebracht.Een klein kooktoestelletje om aan het water wat te bakken of te koken! Geweldig.Snel in de auto en karren maar.Nadat het water bereikt was moest er nog een stief kwartiertje gelopen worden om de stek te bereiken, en zoals het dan hoort als ik met Frank ga vissen altijd begint het dan te regenen.!En dan niet van die spatjes..nee met bakken komt het naar beneden..Frank ging aan de andere andere kant van de duiker zitten slim want door de stroming gaan in theorie de karperkoppen richting Frank!Na nog geen tien minuten ging mijn telefoon..”Ja met Frank ik heb er een op “ als een speer vertrok ik richting Frank.Een wel zeer diep buigende hengel liet er geen misverstand over bestaan dat hij er een goeie aanhad.Frank wist de Schubkarper in zijn eentje prima te landen.


Een mooie Winterkarper kon weer op zijn lijst worden bijgeschreven!

Ondertussen bleef de regen maar stromen, en toch zie ik opeens het pennetje 3 cm weglopen genoeg om de haak te zetten.



Wederom mocht er een schubkarper op de foto,dit is toch wel mooi hoor samen 2 Winterkarpers vangen in December en dan de hele dag in de stromende regen.!

Deze dag word bijgeschreven als de ultieme karperkickdag

Prettige Feestdagen!

Groet Hans

7 opmerkingen:

  1. Hoi Hans mooi weergegeven het jaar 2010.
    laat het volgend jaar maar weer zo doorgaan zou ik dan maar zeggen en hopelijk mag ik er soms bij zijn als ik weer eens vrij ben.
    groet Hennie Hoefakker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Hans! Wat een prachtig jaar heb jij gehad. Zoveel mooie vissen gevangen...dan kun je terecht spreken van een topjaar!

    Mooie compilatie heb je er van gemaakt. Complimenten hoor, heb van je filmpje genoten!

    Bij deze ook fijne feestdagen en een héél goed jaar. Voor jou, traditioneel, met veel schubben. En wie weet... ook wat stekels en streepjes erbij volgend jaar ;) ?

    Geluk!

    Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hans dat ziet er prima uit. Ik ben blij dat je in wat rustiger vaarwater ben gekomen. En lekker heb gevist dit jaar.
    groet bernard van kapel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie vis hans! Nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Hans ,echt ik hoop dat we elkaar aanstaand jaar nog eens spreken , aan mij zal het niet leggen.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hans

    ik zie dat je er weer erg druk mee bent geweest , het resultaat mag er ook weer zijn , de nieuwe BLOG kan er weer jaren tegenaan !
    het was het ergeren waard haha

    grtn Frank

    BeantwoordenVerwijderen